Brandweer redt man uit woning in Tijnje

Tijnje - Gepubliceerd: donderdag 28 april 2016

Donderdag aan het einde van de avond is er aan de Hein Voswei in Tijnje een man uit zijn woning gered. De bewoner was op de bovenverdieping, terwijl er brand was op de begane grond. Met een ladder is de man via een openstaand raam naar beneden geholpen.

De brand is vermoedelijk ontstaan door een smeulende sigaret in de woonkamer. De bewoner was op bed gegaan en werd wakker in een woning vol met rook. Hierop zijn de hulpdiensten gealarmeerd.

De brand was redelijk snel onder controle. De bewoners is door het ter plaatse gekomen ambulancepersoneel onderzocht en hoefde niet mee naar het ziekenhuis.


Foto's: Maurice Hamming,